6 padomi, lai atvieglotu pārēšanās sekas!


Kad jau esi pārēdies, un „7 ieteikumi, lai nepārēstos”, šķiet, mazliet nokavējuši savu iznācienu.

6 padomi, lai atvieglotu pārēšanās sekas!
Foto: Helēna Strazdiņa

Kad jau esi pārēdies, un „7 ieteikumi, lai nepārēstos”, šķiet, mazliet nokavējuši savu iznācienu..

  1. Vērmeles tinktūra. Iepilina pāris pilienus glāzē silta ūdens, dzer maziem malciņiem. Vērmeles stimulē gremošanas sekrēciju, tādējādi uzlabojot gremošanas procesus, palielina ēstgribu, mazina spazmas.
  2. Fenheļa tēja. Novērš ar gremošanu saistīto diskomfortu, aizsargā pret izsalkuma spazmām, palīdz pret atraugām, mazina pilnuma sajūtu, gāzu uzkrāšanos zarnās.
  3. Ingvers. Ingvera košļāšana pēc ēdienreizēm nomierina gremošanas traucējumus, tam piemīt zarnu trakta relaksējoša iedarbība, kas atvieglo kolikas un spazmas. Ingvers ir labākais līdzeklis pret sliktu dūšu, kas radusies grūtniecības, jūras slimības vai pārēšanās dēļ.
  4. Zaļā kardamona sēklas gan nomierinās gremošanu, gan uzlabos elpu pēc ēšanas. Košļājot tās pēc ēšanas, atvieglos spazmas, palielinās skābes līmeni kuņģī, kas ļaus efektīvāk sagremot maltīti, kā arī samazinās gāzu veidošanos.
  5. Kumelīšu un pieneņu tējas stiprinās un uzlabos gremošanas procesus, kumelīšu tējai piemīt vispārēji nomierinošs efekts, bet pieneņu tēja jau izsenis pazīstama ar žulti dzenošām īpašībām, palīdzot sagremot visus treknos ēdienus, kas notiesāti pie svētku galda!
  6. Jogas poza gremošanai- Vajrasana. Apsēžas uz ceļiem, dibenu iekārto tā, lai dibenu kauli atspiestos pret papēžiem. Iztaisno muguru un elpo dziļu elpu. Šādi sēž ne mazāk kā 5 minūtes. Jogi uzskata, ka šādu pozu piekopjot diendienā varot ēst pat akmeņus :)

 

 

 

Topi Vesels

Ar atbildību pret sevi, dabu un veselību!

Autors: Ance Anna Šternberga

Pārmaiņas dzīvesveidā prasa milzu pūles, enerģiju un piespiešanos, taču vairāk par visu es zinu, ka tas ir tā vērts.



Komentāru nav

Pievienot komentāru


Lūdzu autorizējieties, lai varētu pievienot komentāru:

DR FB